Prosimy o świadome i osobiste podpisywanie listu przewozowego, a także o sprawdzenie ilości i stanu technicznego przesyłki. Odbiór przesyłki od kuriera bez zastrzeżeń, a następnie zgłoszenie jej uszkodzenia może spowodować odrzucenie roszczeń przez ubezpieczyciela i być argumentem do odmowy wypłaty odszkodowania.

Jeśli zaistnieje konieczność wypełniania protokołu szkodowego, prosimy o wypełnianie go osobiście, a nie zlecanie tej czynności kurierowi. Protokół szkody znajdą Państwo w zależności od firmy realizującej dostawę:

- Geis - kurier ma przy sobie i jego obowiązkiem jest spisanie go wspólnie z klientem

- DPD w formie elektronicznej dostępnej pod linkiem protokół szkody DPD

- Inpost w formie elektronicznej dostępnej pod linkiem protokół szkody Inpost

W przypadku uszkodzeń, prosimy o:

1. Zrobienie zdjęć uszkodzenia

2. Wypełnienie protokołu szkody

3. Zgłoszenie tego faktu firmie lodziarz.pl wraz z przesłaniem w/w dokumentów na adres biuro@lodziarz.pl

Reklamację do firmy kurierskiej składa firma lodziarz.pl na podstawie zgłoszenia klienta oraz prawidłowo wypełnionego protokołu szkodowego.

Reklamacje dotyczące jakości lub ilości towaru należy zgłosić w czasie do 3 dni od otrzymania przesyłki.

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane pod okiem kamer.

Zapis z kontroli procesu pakowania przechowujemy do 7 dni!